Bonjour~^^
Le'Boss

Hover here~



Back About Linkies Stuff

Hello! Welcome to my dreamland. All the stories that i post , that is my story. If you dont like it. Do i care about that ? :) This mine place to share my story , my stuff or what ever.


Le'Chatbox

your words goes here~



Le'Credits

Template by: Novita Lesyani
Basecode by: Nurul Atiqah
Owner: EL


'Get A Life , doe ~'

 

Assalamualaikum :) dari semalam lgi kejadian nie berlaku dekt sekolah . Aku malas lah nak gadoh gadoh pasal mende remeh nie -..- macam bebudak jer. Yang cari pasal nye diorang , aku balas lah balik! Macam bodoh ja. Aku kutuk diorang tahu nak bash balik , kalau boleh ajak satu sekolah nak fight mulut dgn aku. Ahh memang tak ah . Diorang kutuk aku bukannya sekali. Banyak kali , aku sabar je laa. Adoiyaii , aku dah ah taksuka kena kutuk . Memang makan maki hamun aku la doh. 

Tapi , semua berpunca dari diorang. Geng batakss diorang tu. Update status 

"Ada budak HOT lalu dpan kelas tadi.. blablablaa gedik jeerr"

Aku panehh je hati , aku sound lah diorang balik , ayat dia jgn cakap ah.. Memang pedass -.- Mencarut bagaii . Aku malas nak gdoh.. Aku slow-talk ah dgn dia. Lgun  dayat xbgy aku gado  masetu. Yang takboleh blah budak baru classmate aku boleh pulak tunjuk taiko dia tu. Vavi betol =.= bawak geng boleh la siyal. Mentangg-mentang budak baru tunjuk muka . Camcibaii -.-t . 

Lepastu  gadoh psal tu , nisah pulak buat hal dgn diorang , aku jugak yg kena. Status dia aku yg kena tag mau nye tak aku kena balik. Kata nak dtg sembur ayat suci dkt diorang. Haktuihh batang idong pun tak ada. Sembang je lebeh. Dia punya status aku yang kenaa. Memang tak ah aku nk jdi KAWAN BAIK dia. 


Ni dalang segala dalang punya pompuan -..- Dia la yg kutuk aku budak hot budak hot bila aku jln depan kelas dia. Vodo . No need to know her  :p . Takbaik aibkan org . 


nie masa diorang tetiba dtg-dtg terus berkerumun keliling aku . Tgk ! nisah yg over dlm komen tu... -.- aku jugak diorang nak bash. Sial.


ni overkutuk jugak . Nisah -.-

nie pun sama. 


Nie sekali. Dtg sekolah aku jgk yg diorang carik. Mcm...ba... -.- Cari la tuan punya status tu, eeeei bodoh betul. Besok diorang nak fight dgn nisah . Hal aku dah settle . Dah gado berbaik balik . Ah kejapp je tu. Bagus la kalau nisah kena. Ni tak aku jugak kena tempik kena tengking kena caci ! Bukan dia. Menyesal aku kenal dia. Haktuihh
*maaf atas perkataan yg kurang sopan , aku mmg cam nie *